הבדים שלנו

ECONYL® 

תכונות: קל, גמיש, רך כמשי, אטום ונושם 

בד 100% מחודש המיוצר מפסולת שעתיד היה לזהם את היבשות והאוקיינוסים שלנו. בזכות טכנולוגית המחזור הייחודית מתקבל בד באיכות גבוהה, בעל תכונות שהופכות אותו אידיאלי עבור בגדי אימון - כך מה שהיה בעבר פסולת הופך בחזרה למוצר איכותי ושימושי.

כותנה אורגנית

תכונות: קל, רך אטום ונושם 

כותנה אורגנית בעלת התקן העולמי GOTS המפקח על תהליכי הייצור של הכותנה משלב הגידול ועד להפיכתו לבד. התקן מחמיר ששם דגש על ייצור אורגני, הוגן, נטול רעלים וכימיקלים בעזרת שילוב של טכניקות מסורתיות וחדשנות טכנולוגית שמטרתה למזער את הפגיעה הסביבתית ולקדם איכות חיים טובה יותר לכל המעורבים בתהליך.

איך זה קורה? ראשית, תהליך הגידול של כותנה אורגנית מפחית את השימוש במים ב - 87% מאשר כותנה רגילה. על פי ה WWF, נדרשים כ - 2700 ליטרים של מים כדי לייצר חולצת טריקו בודדת, בעוד שחולצה מכותנה אורגנית דורשת 243 ליטרים בלבד.

בנוסף, כותנה אורגנית עוזרת להפחית ב - 45 % את פליטת גזי החממה אל האטמוספירה עקב אי שימוש בחומרי הדברה.
אולם, היתרון הגדול של כותנה אורגנית בא לידי ביטוי ביכולתה לשמר את המערכת האקולוגית הטבעית של האדמה. חקלאים אורגניים עובדים בשיטות מסורתיות כמו דשן קומפוסט כדי לשמר את הקרקע ופריונה, כך קרקע בריאה, הפועלת כמו ספוג, סופגת מים במהלך שיטפונות וגשמים ומצמצמת את הצורך בהשקיה תכופה.

REPREVE™ 

תכונות: אוסף, אטום, מנדף זיעה, רך, מסנן קרני UV ונושם 

בד ממוחזר המיוצר מבקבוקי פלסטיק וסיבי ניילון ממוחזרים, כאשר כל מטר רבוע של בד ממחזר בין 12-15 בקבוקים. תהליך זה מתאפשר בזכות טכנולוגיה ייחודית המעניקה לבד תכונות ייחודיות כמו ייבוש מהיר, אטימות מלאה, רכות, תחושת איסוף מושלמת ואיכות חסרת פשרות השומרת על צורתו של הבגד גם לאחר מתיחה.